Számadás

Boldog új esztendőt mindenkinek! Hosszú volt a múlt év, hosszú és nagyon nehéz. Már napok óta azon gondolkodtam, vajon jó, vagy rossz év vol...

Boldog új esztendőt mindenkinek!

Hosszú volt a múlt év, hosszú és nagyon nehéz. Már napok óta azon gondolkodtam, vajon jó, vagy rossz év volt-e, és mindig arra jutottam, hogy bizony 2010-ben több rossz dolog történt velem, mint jó. Aztán tegnap délután, miközben alvó kislányomat figyeltem, megvilágosodtam.
Köszönöm a Jóistennek a 2010-es esztendőt minden bújával-bajával. Életem legboldogabb éve volt ez, és ezek után már csak csodaszép évek jönnek, hiszen Bori minden napot bearanyoz.
És nem csak a mi napjainkat teszi boldoggá egy kis angyal. December 9-én megszületett Csenge, barátaink kislánya, Borikánk kis barátnője. Isten hozott, Csenge!!!
Dolgos év elé nézünk, építkezés kezdődik, "ki kell találnunk" önmagunkat, terveink vannak kis falunkkal, szóval lesz mit tennünk. De minden napot Borcsikám mosolya indít, és az ő kisi kezeinek simogatása zár, így tudom, jövő ilyenkor ismét más ember leszek.

Mi mással is köszönthetném az új évet, mint néhány róla készült képpel...

You Might Also Like

1 megjegyzés