Babasarok/ Babyeckchen

Végre elkészült. Szinte teljesen. Már csak Bori bekeretezett rajza hiányzik a kiságy fölé. Éppen olyan, amilyennek képzeltem, terveztem. Egy...

Végre elkészült. Szinte teljesen. Már csak Bori bekeretezett rajza hiányzik a kiságy fölé. Éppen olyan, amilyennek képzeltem, terveztem. Egyszerű, kedves, és igyekeztem minél több mindent magam készíteni...

Endlich ist es fertig. Fast fertig. Es fehlt nur noch das Bild, was Bori gemalt hat. Und es ist so geworden, wie ich es mir vorgestellt habe. Einfach, aber lieb, und vieles habe ich selbst gemacht...







Már csak a kis lakó hiányzik. Egyre türelmetlenebbül várjuk mindannyian, ugyanakkor hihetetlen, hogy már csak napok, órák kérdése, és megérkezik. Olyan gyorsan eltelt ez a néhány hónap!

Es fehlt nur nuch das kleine Mäuschen. Wir warten ihn ziemlich ungeduldig, und zugleich ist es kaum zu glauben, dass es nur noch Tage, Stunden dauert, bis er endlich kommt. Die Wochen sind so schnell vergangen!


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Ach, das kleine Bettchen habt ihr so liebevoll hergerichtet! Unser Junge ist auch ein November-Kind. Alles , alles Gute für die kommenden Tage, Birgit

    VálaszTörlés
  2. Szorítunk nektek!!! Nagyon otthonos lett a kis sarok!!! :0)

    VálaszTörlés