Vissza a gyökerekhez!

Végre, majdnem egy hét után jutott idő, és energia is olvasgatni kicsit a gyakran látogatott blogokat, és felfedezni néhány újat. És elmerül...

Végre, majdnem egy hét után jutott idő, és energia is olvasgatni kicsit a gyakran látogatott blogokat, és felfedezni néhány újat. És elmerültem kicsit a blogvilágban, és elgondolkodtam azokról a dolgokról, amikről már oly rég nem, mert fáradt, agyonhajszolt, frusztrált voltam hozzájuk.
Végiggondoltam, miért is ültem le annak idején blogot írni; miért éppen Csipkerózsa "lettem", mi történt azóta, és hol tartok most. És rájöttem, hogy bizony nagyon elkanyarodtam az eredeti céltól. Mert persze jó érzés Boriról írni, hiszen ő tölti ki a napjaim, éjszakáim, ő a CSODA az életemben, de sok szempontból fontos lenne visszatérni az eredeti gondolatokhoz: a vendégházhoz, a faluhoz, a főzéshez.
Mióta a blogot indítottam, hatalmasat változott az életem. Városlakóból falusi lettem, 53. egy kis falu 57 lakójából. "Projektmenedzserből" anyuka, aki élete legnagyobb projektjét menedzseli: igyekszik családjának azt az életet biztosítani, amit megálmodott, vállalkozik, kitalál, süt-főz, gondolkodik, hogy majd biztos megélhetést örökíthessen kislányára. És rendre falakba ütközik. De kemény fából faragták, családja múltja, a csodálatos asszonyok, akik nevelték nem engedik, hogy egy percre is föladja, hogy beletörődjön. 
Tele vagyok ötlettel, tervvel, álommal, és mostantól ezeket szeretném megosztani Veled, kedves Olvasó.
Isten hozott mindenkit újra!

You Might Also Like

0 megjegyzés