Lekvárda

Az utóbbi időben kicsit eltűntem - blogról, a Nagymama konyhájáról , nagy sokára válaszoltam csak emailekre. Köszönöm azoknak, akik megértet...

Az utóbbi időben kicsit eltűntem - blogról, a Nagymama konyhájáról, nagy sokára válaszoltam csak emailekre. Köszönöm azoknak, akik megértették, vagy csak elfogadták, mert nem magyaráztam, talán kicsit titokzatos is voltam.
Nos, dolgoztam. Egy ideig csak fejben, no meg napközben Borival osztva meg gondolataimat, aztán meg írásban is. Terveztettem, terveztem, írtam, gondolkodtam, megint írtam. Sokáig tartott, Bori miatt főleg éjszaka tudtam dolgozni, csak egy-két órát aludtam, de elkészült. Először a fejemben, aztán papíron is megszületett a "Csipkerózsa Lekvárda". Most már "csak" fel kell épülnie a háznak, a konyhának, raktárnak. Addig pedig dolgozom, dolgozunk tovább. Főzzük a finomabbnál finomabb, különleges, vagy éppen teljesen hagyományos lekvárokat, szörpöket. Most éppen csipkebogyóból, sütőtökből, birsből és almából mindenféle fűszerekkel, sósan, édesen.
Akik eddig kóstolták műveimet, visszajárnak, várják az újabb csomagot. Remélem, így lesz ez leendő vásárlóimmal is.
Ha valakit érdekelnek a terecsenyi lekvárok, csak írjon, hívjon!:-)))

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Bettus!Milyen lekvárokat főztél?Áfonya, kökény nincs véletlenül?A sütőtök is érdekelne.

    VálaszTörlés