Játszom/ Ich spiele

Anikó hívott játszani, és úgy döntöttem, ez a remek alkalom arra, hogy végre kicsit vidámabb dolgokkal is foglalkozzam. Anikó hat mich e...

Anikó hívott játszani, és úgy döntöttem, ez a remek alkalom arra, hogy végre kicsit vidámabb dolgokkal is foglalkozzam.

Anikó hat mich eingeladen mitzuspielen, und das ist eine gute Gelegenheit, an etwas besseres zu denken.

Amit tennem kell:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki meghívott
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. Válassz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy rájuk esett a választásod

Was ich tun muss:
1. In einem Link erwähnen, wer mich eingeladen hat.
2. Sieben Sachen von mir (egal ob etwas Besonderes, oder simple).
3. Sieben Blogger einladen, sie auch bei mir linken und
4. sie in einem Kommentar darüber informieren.



Akkor következzék a hét dolog:

1. A legfontosabb dolog az életemben a családom.
2. Imádok főzni, új dolgokat kipróbálni, régi recepteket őrizgetni, elővenni.
3. Nagy álmom egy pici "műhely", és egy kis bolt, ahol a saját magam készítette dolgokat árulhatom - itt, Terecsenyben.
4. Nem szeretem a teát. Nagyon nem.
5. Kávéfüggő vagyok.
6. Ha egyedül vagyok, hangosan énekelek házimunka közben.
7. Jane Austen. Minden mennyiségben.

Also dann die sieben Sachen:

1. Das Wichtigste in meinem Leben ist meine Familie.
2. Ich koche leidenschaftlich gern, probiere gern etwas Neues aus, sammle und benutze aber auch alte Rezepte.
3. Mein Traum ist eine kleine "Werkstatt" und ein kleines Laden, wo ich meine selbstgemachte Sachen verkaufen kann - hier in Terecseny.
4. Ich mag keinen Tee. Gar keinen.
5. Ich bin süchtig nach Kaffee.
6. Wenn ich alleine bin singe ich laut beim Hausarbeit.
7. Jane Austen. Jede Menge.

És most az "áldozatok"...
Körbenéztem, kinek is adhatnám tovább, és már mindenkinél járt, akire gondoltam.

Und jetzt meine "Opfern"...
Ich würde vorschlagen, jeder, der Lust hat macht mit.


Szép, kevésbé jeges, ónos esős vasárnapot kívánok Nektek!

Ich wünsche Euch einen wunderschönen, nicht so eisigen Sonntag!













You Might Also Like

0 megjegyzés