Adventi naptár 1. /Adventskalender 1.

Régóta nem jelentkeztem, sokan hiányoltátok, vártátok a bejegyzéseket, és ez nagyon jól esett. Adventi naptárral szeretném megköszönni Nekt...

Régóta nem jelentkeztem, sokan hiányoltátok, vártátok a bejegyzéseket, és ez nagyon jól esett.
Adventi naptárral szeretném megköszönni Nektek, hogy itt vagytok. ♥
Minden napra tartogatok valami kis meglepetést, receptet, kötésmintát, történeteket, ajánlókat.
Fogadjátok szeretettel!

18 éves koromban lettem az adventi aprósütik szerelmese, mikor a penzbergi adventi vásáron vagy harminc félét végigkóstoltam, és a legtöbb receptjét is begyűjtöttem a helyi nőegylet jótékonysági standjánál. Azóta gyűjtöm ezeket a recepteket, és igyekszem minden évben az adventi időszakban hetente négyfélét sütni belőlük. Vannak örök kedvencek, mint a csokis-müzlis süti, amit ma hoztam...




Csokis-müzlis süti

Hozzávalók (30 darab):
18 dkg gyümölcsös müzli (vagy zabpehely)- én a Lidl prémium müzlijét használom
10 dkg cukor
10 dkg puha vaj
10 dkg liszt
1 tk. sütőpor
1 ek. kakaó
fahéj
mazsola
1 tojás
olvasztott csokoládé

A hozzávalókat egy tálban összekeverjük, ha túl lágynak érezzük, darált dióval vagy mandulával sűríthetjük. Egy tepsit kibélelünk sütőpapírral és két teáskanál segítségével a tésztából apró halmokat formázunk rá.
Előmelegített sütőben 160-180°-on kb. 10 percig sütjük. Az alja könnyen megéghet, vigyázni kell rá. Ha kihűlt, egyik felét az olvasztott csokiba mártjuk, hagyjuk megdermedni.

Jól zárható dobozban (állítólag) kb. 6 hétig eláll.







Jó étvágyat!


You Might Also Like

0 megjegyzés