Békakirály/ Froschkönig

Bár sokan mondják, hogy nagyon hasonlítunk Anyukámmal, egy dologban egészen biztosan teljesen különbözőek vagyunk: én nem szeretem a békákat...

Bár sokan mondják, hogy nagyon hasonlítunk Anyukámmal, egy dologban egészen biztosan teljesen különbözőek vagyunk: én nem szeretem a békákat. Míg nála a lakásban lépten-nyomon békákkal találkozunk, én nem rajongok értük különösebben.

Obwohl viele sagen, dass ich meiner Mama sehr ähnlich bin gibt es eine Sache wo wir ziemlich unterschiedlich denken: ich mag keine Frösche. Bei Ihr ist das Haus voll mit verschiedenen Fröschen, bin ich nicht so begeistert von diesen Tieren.

De valamiért ezek a kis izék úgy gondolják, muszáj a közelemben lenniük. És jönnek, csak jönnek. Naponta tessékelem ki őket a fürdőszobából, konyhából, nappaliból, gyerekszobából. Felébresztenek borzasztó hangjukkal éjszaka, vagy éppen találnak valamit, amivel zöröghetnek...

Diese kleine Dinge denken aber, dass ich sie in meiner Nähe brauche. Und sie kommen, und kommen. Jeden Tag finde ich welche im Badezimmer, in der Küche, im Wohnzimmer, im Kinderzimmer. Die wecken mich mit ihrer furchtbaren Stimme mitten in der Nacht, oder finden irgendetwas, womit sie komische Geräusche machen...

Fotó

Kedves Békakirály!
Kérlek szépen ahelyett, hogy az én életemet keseríted nap mint nap, látogasd meg inkább Anyukám. Ő talán meg is csókol... :-)

Lieber Froschkönig!
Ich bitte Dich statt mein Leben zur Hölle zu machen, besuche lieber meiner Mutter. Sie wird dich mit Sicherheit auch küssen... :-)

Fotó


*


Hamarosan konyha-fotókkal érkezem...

Und bald kommen auch Fotos aus meiner Küche...












*

Már a Facebook-on is Csipkerózsa! 
Wir sind auch schon bei Facebook!

You Might Also Like

0 megjegyzés