Csomagocskák/ Päckchen

Karácsonyi cserebere. Angyalkát játszunk, ami nem nehéz, hiszen azok vagyok... :-) Adunk, és kapunk. Izgulunk, hogy amit készítettünk, vajon...

Karácsonyi cserebere. Angyalkát játszunk, ami nem nehéz, hiszen azok vagyok... :-) Adunk, és kapunk. Izgulunk, hogy amit készítettünk, vajon tetszik-e a többieknek, hiszen nem ismerjük egymást. Izgulunk, hogy vajon mik lapulnak majd a mi kis csomagjainkban.

Imádtam az első perctől az utolsóig. Mert adni olyan jó!

Weihnachtsschmuck tauschen. Wir spielen Engelchen, was eigentlich nicht schwer ist, denn wir sind alle Engel, oder... :-) Wir schenken, und werden beschenkt. Wir sind aufgeregt, wissen nicht, was wir gemacht haben die Anderen gefällt, denn wir kennen uns ja nicht. Und wir sind aufgeregt beim Öffnen unsere Pakete.
Ich habe das von der ersten Minute an geliebt. Es ist so schön geben zu können!

Már dobozban/ Schon eingepackt

Felirat hozzáadása

A kellékek/ Meine Helfer

Indulásra kész/ Alles bereit



Köszönjük a lehetőséget Tubarozadesign!

Vielen Dank für die Möglichleit Tubarozadesign!












P.s.: Holnap megmutatom Nektek, hogy én miket kaptam...

P.s.: Morgen zeige ich Euch was ich bekommen habe...

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Wow már sajnálom hogy én nem ebben a csoportban vagyok!!! Bár nekem nem panaszkodhatom mert nekem is nagyon szépeket küldtek!!!!

    VálaszTörlés