Stollen

Az abszolút kedvencünk ebben az évben. Stollen falatkák. Unser Lieblingsplätzchen dieses Jahr. Stollenhäppchen. A recept egyszerű (és...

Az abszolút kedvencünk ebben az évben. Stollen falatkák.

Unser Lieblingsplätzchen dieses Jahr. Stollenhäppchen.


A recept egyszerű (és gyors):

250 g liszt
2 csapott tk sütőpor
1 ek vaníliáscukor (házi)
1 citrom reszelt héja
2 tk. mézeskalács fűszer
1 nagy tojás
75 g cukor
100 g puha vaj
125 g túró

100 g mazsola
50 g durvára vágott mandula
50 g kandírozott citromhéj

porcukor

A hozzávalókat egyszerűen a csak összegyúrtam, kis golyócskákat formáltam belőlük, sütőpapíros tepsibe ültettem őket, és kb. 15 perc alatt megsütöttem. Még forrón vastagon megszórtam porcukorral.
És még forrón kettőt meg is ettem... Maga a mennyország.



Das Rezept ist ganz einfach:

250 g Mehl
2 TL Backpulver 1 EL Vanillin-Zucker
geriebene Schale von 1 Zitrone
2 TL Lebkuchengewürz
1 Ei (gross)
75 g Zucker
100 g weiche Butter
125 g Quark

100 g Rosinen
50 g Zitronat
50 g gehackte Mandeln

Puderzucker

Aus den Zutaten habe ich einfach einen Tag geknetet, kleine Bällchen geformt und auf mit Backpapier belegtes Backblech in ca. 15 Minuten gebacken.
Noch heiss habe ich die Häppchen mit Puderzucker bestäubt.
Und zwei sofort gegessen... Himmlisch.





És akkor a játék. Más dolgotok nincs, csak pár kedves szót írni nekem itt, vagy a blog Facebook-oldalán holnap délig (december 8., 12 óra). Sorsolás holnap délután.

Und dann das Spiel. Ich müsst wieder nur mir einige liebe Worte hier oder bei Facebook schreiben bis morgen 12 Uhr (8. Dezember, 12 Uhr). 



Szép második adventi vasárnapot kívánok Nektek!

Ich wünsche Euch einen schönen zweiten Adventssonntag!


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Idáig érzem az illatát....:-) Holnap kipróbálom!
    Szép adventet, örömteli készülődést kívánok nektek!
    Szeretettel: Zsó

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a receptet, ki fogom próbálni mindenképp! :o)

    VálaszTörlés