42. Valentin-nap/ 42. Valentinstag

42. Kicsit még ízlelgetem, szoktatom magam a gondolathoz, és minden alkalommal, mikor kimondom, eszembe jut, hogy Bori az elmúlt napokban tö...

42. Kicsit még ízlelgetem, szoktatom magam a gondolathoz, és minden alkalommal, mikor kimondom, eszembe jut, hogy Bori az elmúlt napokban többször is azt mondta, 72. :-)
Szerintem jól hangzik. Fiatal anyuka vagyok. Tele tervekkel. A legszebb ajándék, ahogy Bori csak úgy jövet-menet azt mondja "Szeretlek, Anya", és ahogy Vilmos édesen mosolyog, ahogy meglát. Kívánhatok ennél többet? Nem nagyon hiszem...

42. Ich muss mich noch daran gewöhnen, aber jedes mal, wenn ich daran denke, fällt mir ein, dass Bori konsekvent 72 sagt. :-)
42 - es hört sich gut an. Ich bin eine junge Mutter. Ich habe viele Pläne. Und das schönste Geschenk habe ich schon: wenn Bori nur so, beim Vorbeigehen mir "Ich liebe dich, Mami" sagt, und wenn Vilmos so wahnsinnig süss lächelt, wenn er mich sieht. Kann man sich noch etwas wünschen? Ich glaube kaum...





És bizony torta is lesz, bűnösen finom tiramisu-tortát készítettünk Borival. És a Kedves főz. És Bori napok óta meglepetést készít.
Én pedig mindegyiküknek készítettem egy kis apróságot, csak úgy, mert szeretem őket. Vagy mert Valentin-nap van...

Und ich habe eine Tiramisu-Torte gebacken, eine Sünde ist es. Und der Liebste kocht heute. Und Bori macht seit Tagen ganz geheimnissvoll etwas im Kinderzimmer.
Ich habe auch eine Kleinigkeit für die beiden gebastelt, nur so, weil ich sie liebe. Oder weil heute Valentinstag ist...










Szeretetteljes szép napot mindannyiótoknak!

Einen liebevollen, wunderschönen Tag wünsche ich Euch!


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Isten éltessen, drága Bettus! <3

    VálaszTörlés
  2. Még nagyon sok, legalább ilyen boldog szülinapot,szeretteid körében! Üdv,Edina.

    VálaszTörlés