Ha felépül végül a házunk...

...vagy legalábbis felújítódik. Merthogy elkezdődött. Még engem is meglepett a dolog, pedig így egyeztem meg a kivitelezővel. Csak olyan &qu...


...vagy legalábbis felújítódik. Merthogy elkezdődött. Még engem is meglepett a dolog, pedig így egyeztem meg a kivitelezővel. Csak olyan "hirtelen" lett kedd, aztán meg szerda. És bizony már nincs vakolat a szobákban, és holnap reggelig el kell döntenem, hol és hány konnektor, kapcsoló legyen, milyen magasan stb. Érdekes és nagyon izgalmas feladat.
Ráadásul éppen akkor, amikor amúgy is annyi minden történik körülöttem... Vagy éppen ezért.

Pulikáimmal tökéletesen működik a "különélés". Ők élvezik a hatalmas délutáni sétákat, beszélgetéseket, én pedig minden alkalommal feltöltődöm. Velük, általuk. Két csodavilág. Tűz és víz, de mindkettő csupa szeretet.

És akkor ott vannak a barátok, akik egy pillanatra sem hagyják, hogy unatkozzam. És ott van a tavasz, a szerelem... Mert mi már tudjuk, hogy vannak még csodák. Csak nyitott szemmel és szívvel kell járni

Szombaton boldogan fedeztem fel az éppenhogy kibújt tulipánokat, nárciszokat, jácintokat Csipkerózsa kertjében. Rengetegen vannak, csodaszép lesz a kert, amikor virágozni kezdenek. És vasárnap nekiállunk a rózsák és egyéb szebbnél szebb növénykék elültetésének is, hogy mire a ház elkészül, a kert is gyönyörű legyen. És tudom, hogy az lesz, mert szeretettel ültetünk mindent...

Egy kép az erdőről, kicsit már tavaszi, de még nem az igazi. Majd vasárnap, mikor már mindenhol medvehagyma illatozik...

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Mit is mondtam mindig Neked? Jön a tavasz és a szerelem!!!! :-) Meg a felújitás is...Alig vártam ezt a bejegyzést(is)! Légy ügyes és kitartó. Küldök hozzá sok-sok energiát!++++++++ Puszi! Anikó

    VálaszTörlés