Egyszerűen boldog/ Einfach glücklich

Kicsit sűrűek voltak az elmúlt napok. Kedves barátok vendégeskedtek nálunk egy hétig, és végre sorban érkeznek a várva várt apró állatok is ...

Kicsit sűrűek voltak az elmúlt napok. Kedves barátok vendégeskedtek nálunk egy hétig, és végre sorban érkeznek a várva várt apró állatok is családunkba.
In den letzten Tagen gab es wirklich keine Langeweile bei uns. Wir hatten liebe Gäste aus Deutschland, und endlich sind auch die süsse kleine Neulinge eingetroffen.


Gergő és Penge


Sheila


Mónika és Bundás


Rézi


Rájöttem, hogy igazán boldognak és szerencsésnek mondhatom magam.
Mesebeli helyen élek csodálatos kis családommal, és tanúja lehetek a természet ezernyi apró és hatalmas csodájának. A gidák születése minden alkalommal elvarázsol. A hihetetlen erő és élni akarás, amivel a gida pár perccel a születése után feláll, és szopni kezd, a szeretet, igen SZERETET, amivel az anya fordul gidája felé...

Ich bin sehr glücklich. 
Ich lebe an einem märchenhaften Ort mit meiner wunderbaren kleinen Familie und bin Zeuge der kleinen und grossen Wundern der Natur. Wie die kleine Ziegen zur Welt kommen, fasziniert mich immer wieder. Die Lebenskraft mit der die kleine Ziegen einigen Minuten nach der Geburt aufstehen und sofort nach dem Euter der Mutter suchen, wie die Mutter mit Liebe, ja mit LIEBE ihren Kleinen versorgt...


Mónika születése/ Das Geburt von Monika


Törődés/ Fürsorge


Szeretet/ Liebe

Bundás pár percesen/ Bundas gleich nach dem Geburt

Büszke vagyok a Lányokra, hiszen csodálatos élményekkel ajándékoztak meg bennünket...

Ich bin stolz auf meine Mädels, denn sie haben uns wunderbare Erlebnise geschenkt...


Anya és lánya/ Mutter und Tochter

Köszönjük Nektek Bogyó, Réka, Berta, Manci, Babóca. Nagyon szeretünk Benneteket! 

Wir danken Euch, Bogyó, Réka, Berta, Manci, Babóca. Wir lieben Euch sehr! 




You Might Also Like

1 megjegyzés