Valami készül.../ Vorbereitungen...

Valahogy minden lassabban halad, mint terveztem. Talán a nagyon nem tervezett egy hetes kórházi vendégszereplés zavart össze mindent annyira...

Valahogy minden lassabban halad, mint terveztem. Talán a nagyon nem tervezett egy hetes kórházi vendégszereplés zavart össze mindent annyira, hogy azóta képtelen vagyok utolérni magam. Mindenesetre lassan készülődünk.

Irgendwie geht alles ein bischen langsamer, als ich geplant habe. Vielleicht ist da mein nicht geplanter 6-Tage-Krankenhausaufenthalt schuldig, ich weiss nicht.
Ja, wir bereiten uns schon langsam vor.






A gyerekszoba hófehér, tisztaság-illatú, Bori nagylányos kuckója lassan elkészük, már csak pár kép, ez-az hiányzik a falról, és a nagy párnák az ágyáról. De ezekről majd külön bejegyzés készül.
A "kisbabatestvér" lakosztálya is alakul, bár a kiságyunk majd csak október elején érkezik, azért a pelenkázó már a helyén, a kis ruhák egy része mosva, vasalva várja az új családtagot. És végre, hathatós barátnői közreműködéssel, amiért nem lehet eléggé hálás, megvarrtuk a rácsvédő házikókat is. Az ötlet Zitától származik, a Pinterest is sokat segített, de saját alkotás, így nagyon büszke vagyok magunkra. :-)

Das Kinderzimmer ist schön weiss gestrichen, sauber, und Boris Mädchenecke ist auch schon fast fertig. Es fehlen noch einige Bilder, und die grosse Kissen, die ich noch nähen muss. Von Boris Reich kommt aber noch ein anderer Post.
Das Babyecke wird auch langsam fertig, und obwohl das Gitterbettchen erst Anfang Oktober kommt, haben wir den Wickeltisch schon aufgestellt, und die winzige Babykleider warten auch schon sauber und frisch gebügelt auf das neue Familienmitglied.
Und endlich, mit Hilfe meiner Freundin, der ich nicht dankbar genug sein kann, haben wir den Gitterschutz genäht. Lauter niedliche Häuschen. Die Idee stammt von Zita, Pinterest war auch grosse Hilfe dabei, aber genäht haben wir es selbst, und so bin ich richtig stolz auf uns beiden. :-)








***

És közben ősz lett, amit imádunk a színeivel, ízeivel, illataival. Remélem a hétvégén kirándulós képekkel jöhetek majd! Addig is nagyon szép napokat Nektek! 

Und der Herbst ist auch schon da, und wir lieben den Herbst mit seinen wunderbaren Farben, Duften, mit den vollen Geschmack der Herbstfrüchten. Ich hoffe, am Wochenende kann ich Euch Bilder von einem Ausflug zeigen. Bis dahin aber wünsche ich Euch wunderschöne Tage! 


You Might Also Like

0 megjegyzés