Fogadalmaim

Még soha nem tettem fogadalmat január elsején, most azonban úgy éreztem, ez az a nap, amikor változtatni tudok - hát megtettem. Listám kicsi...

Még soha nem tettem fogadalmat január elsején, most azonban úgy éreztem, ez az a nap, amikor változtatni tudok - hát megtettem.
Listám kicsit bridgetjones-os, bár mindenféle súlyra és a másik nemre vonatkozó kijelentés hiányzik belőle.
Nem is írok le ide mindent, vannak, amik esetleg hosszabb magyarázatra szorulnának, vagy egyszerűen csak nem annyira fontosak, hogy itt említsem őket.
A legfontosabbak:

1. Rendet teszek (és tartok)
-az irataink, számláink;
-receptjeim;
-fűszereim között.

2. Legkésőbb péntek reggelre elkészülök a következő heti menüsorral, így könnyítve meg a bevásárlást.

3. Nem fejben írom a blogot.

4. Befejezek minden megkezdett kötést, hímzést, varrást.

5. Minden fontos gondolatot, receptötletet, bármit, ami eszembe jut, leírok, mert később még fontos lehet.

6. Listát készítek a céljaimról, vágyaimról, és arról, hogyan tudom megvalósítani őket.

Nos, azt hiszem az első lépést megtettem, a listám kész, bevásárlás elintézve, menüterv a hűtőn, sőt, már néhány receptötletet, kipróbálandót is lejegyeztem az Ildiéktől karácsonyra kapott gyönyörűséges naplóba.
Most megyek, be kell fejeznem egy kötött cicát, míg Bori alszik.;-)))

You Might Also Like

0 megjegyzés