Projekthét - négy gyerekkel/ Projektwoche - mit vier Kinder

Vasárnap óta nagycsalád vagyunk. Mármint igaziból, merthogy itt van mind a négy gyerek nálunk, méghozzá két hétig.  És mivel vasárnap reggel...

Vasárnap óta nagycsalád vagyunk. Mármint igaziból, merthogy itt van mind a négy gyerek nálunk, méghozzá két hétig. 

És mivel vasárnap reggel egy kisebb műtéten esett át a jobb lábam, és pihentetnem kell(ene), igyekszem különböző kreatív feladatokkal, játékokkal lefoglalni a gyerekeket.

Seit Sonntag sind wir eine Grossfamilie. Eine richtige meine ich, denn wir haben jetzt alle vier Kinder im Haus, und das sogar zwei Wochen lang.
Und weil mein rechtee Fuss am Sonntag Vormittag ein bischen operiert werden sollte, und ich es nicht belasten darf (haha, bei vier Kindern), beschäftige ich die Kinder mit kreativen Spielen und Aufgaben.

Tűzgyújtás német barátnőmmel/ Feuermachen mit meinem deztschen Freundin

Gaál-Vár építése/ Burgbau

Árnyékolót festünk a kertbe/ Wir malen einen Sichtschutz in unseren Garten
És természetesen kirándulunk, és közben találunk is ezt-azt.
Und natürlich wandern wir, und finden dabei dies und das.




És eszünk is finomakat, és úgy tele a pocakunk, hogy csuda.:-)
Und wir essen auch immer was Gutes, und unsere Bäuche sind immer sooo voll.:-)


Esténként, mikor már megy le a nap, vendégünk érkezik. Csak jön, körbenéz, hagyja, hogy megcsodáljuk, és megy is tovább...
Abends, wenn die Sonne schon untergeht, kommt ein kleiner Gast uns zu besuchen. Er kommt, schaut sich kurz um, lässt zu, dass wir ihn bewundern, und dann geht schon weiter...


Azt hiszem, mindannyiunk nevében mondhatom: igazán jól érezzük magunkat.
Ich glaube, wir alle fühlen uns sehr, sehr wohl.


You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Én is szeretnék menni nyaralni !!!!!!!!!!!!! :) :D :)

    VálaszTörlés
  2. Bettus! Innen szép nyerni: fél lábbal és négy gyerekkel!:-)) De én nem féltelek!
    Tényleg, mi történt a lábaddal?

    VálaszTörlés
  3. ...da würde ich auch gerne kind sein! ihr habt`s toll. ich wünsche dir eine gute besserung - erhole dich gut, trotz umtriebigkeit und habt einfach eine gute zeit miteinander...die kinder sind so schnell groß.
    herzliche grüße
    lisanne

    VálaszTörlés