Romantikus?/ Romantisch?

Az utóbbi időben többször hallottam, mennyire romantikus, ahogy élünk. Bevallom, kicsit bosszantott, mert... Nem is tudom, talán mert éppen ...

Az utóbbi időben többször hallottam, mennyire romantikus, ahogy élünk. Bevallom, kicsit bosszantott, mert... Nem is tudom, talán mert éppen rossz napokat éltem, mert fáradt voltam.
Aztán tegnap reggel ahogy mentem hátra az istállóba a csikorgó hidegben, talicskámat tolva, körbenéztem és valami hihetetlen jóleső érzés töltött el.
Még szénázás közben is mosolyogtam, aztán miközben néztem a kecskék és Berta reggeli rituáléját a szénarács körül, valahogy magával ragadott az egész, és igen, olyan romantikus volt... :-)

In der letzten Zeit habe ich von vielen gehört, wie romantisch wir hier doch leben. Ich muss gestehen, es hat mich irgendwie genervt... Romantisch??? Also ich weiss nicht, vielleicht war ich schlecht gelaunt, oder eben nur müde, aber diesen Romantik habe ich nicht gespürt.
Dann gestern früh, als ich zu den Stall ging mit meiner Schubkarre, und es war hundekalt, da sah ich mich um und kam dieses wahnsinnig gutes Gefühl.
Noch bei Ziegenfüttern habe nur so vor mich hin gelächelt, und während ich zugeschaut habe wie die Ziegen, und mein (unser) Schaf, Berta ihre morgendliche Rituale angehen, hat mich dieses Gefühl so richtig gepackt, ja, dieser Romantik... :-)


Kapunk végre reggelit? / Bekommen wir endlich unser Frühstück?

Mi az a kezedben? Ehető?/ Was hast du in der Hand? Kann man das essen?

És ha már így ráébredten, hogy igenis romantikus az életem, akkor miért ne osztanám meg Veletek? Hiszen mindannyian vágyunk egy kis romantikára, nem? ;-)

Und wenn mir schon klar wurde, dass mein Leben wirklich romantisch ist, möchte ich, dass Ihr auch ein bischen davon habt. Schliesslich sehnen wir uns alle nach ein ganz bischen Romantik, nicht wahr? ;-)





Régóta nem beszéltem az állatainkról, pici gazdaságunkról, pedig gyakorlatilag ez az életem... Ezért mostantól heti egy tanya-bejegyzés lesz, sok fotóval, mókás, és kevésbé mókás történetekkel.

Seit langem habe ich nichts von unserem Bauernhof geschrieben, obwohl es mein Leben ist... So werde ich ab jetzt wöchentlich einmal ein Bauernhof-Bericht veröffentlichen, mit vielen Fotos, mit lustigen, und manchmal auch mit traurigen Geschichten.

Tálalva :-)/ Tisch ist gedeckt :-)

Bertám/ Berta, mein Liebling

Arcok/ Gesichter

"Innen is elérem..."/ "Ich schaff das auch von hier..."

"Mondtam, hogy elérem..."/ "Ich hab doch gesagt, ich schaff das..."

"Éppen csak egy picit akartam."/ "Ich wollte nur ein ganz bischen."

Tiszta romantika :-D/ Romantik pur :-D

Ugye, hogy romantikus? :-)

Ist doch romantisch, oder? :-)

Felirat hozzáadása

Majd elfelejtettem, a blog Facebook-oldalán játszunk!!!

Fast vergessen, es gibt bei Facebook-Seite des Blogs eine Verlosung!!!



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Csakis tiszta romantika! meg jó sok munka. Mi is szeretnénk állatokat, de egyelőre beérem a veteményessel és a virágoskerttel, amig e gyerekek egy kicsit nagyobbak lesznek.

    VálaszTörlés
  2. Bettus, a fiúknak is felolvastam ezt a romantikus bejegyzést és osztatlan sikert aratott. Este Á-nak is megmutatom! Várom az ilyen romantikus bejegyzéseket a jövőben is!!
    Ui: annyira szertem ahogy németül írsz!!!!

    VálaszTörlés